شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 11 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۵۹:۱۷

توسعه زیرساخت‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

باشگاه خبری فراساحل: مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سرمایه‌گذاری خارجی گامی موثر برای توسعه زیر ساخت‌های بنادر کشور به شمار می‌رود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا محمد سعیدنژاد در بازدید از بندر امیر آباد، از ارائه ۹ درخواست سرمایه‌گذاری خارجی به این سازمان خبرداد و گفت: این درخواست‌ها، طی مراحل اداری اجرا خواهند شد. وی گفت: سرمایه‌گذاری خارجی گامی موثر برای توسعه زیر ساخت‌های بنادر کشور به شمار می‌رود.


مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: درخواست سرمایه‌گذاری خارجی در بنادر کشور هم اکنون در سازمان بنادر و دریانوردی در حال بررسی است و پس از بررسی‌های لازم، اجرایی می‌شود. سعیدنژاد همچنین به اثرات و تبعات برجام در فعالیت بنادر کشور اشاره کرد و ادامه داد: برجام سبب افزایش رغبت و استقبال سرمایه‌گذاری خارجی در این مجموعه‌ها شده است. معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: قرار گرفتن این بندر در منطقه ویژه از مزیت‌های مهم و سبب افزایش استقبال برای سرمایه‌گذاری در این بندر است.


وی توسعه بنادر با جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی را یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد و ادامه داد: به این منظور حمایت‌های لازم برای انجام امور این مجموعه‌ها انجام می‌شود. سعیدنژاد نگاه دولت تدبیر و امید را برای توسعه زیرساخت‌ها توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: توسعه همکاری با کشورهای همسایه از اولویت‌های برنامه‌ای سازمان بنادر و دریانوردی است که همه ساله این نشست‌ها با حضور و شرکت کشورها برگزار می‌شود. لازم به ذکر است نشست پنج کشور حوزه دریای خزر سال گذشته در بندر امیرآباد مازندران برگزار شد.



  کد خبر : 1585
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :